2013. február 12., kedd

Möbeltransporte Ikea Hoffner Ebay tartozik Quick alacsony

Möbeltransporte Ikea Hoffner Ebay tartozik Quick alacsony vagyok megbízható személy vállalkozó és felajánl 1 a BlueTec VW Transporter T5 2 40 x 1 40 x 1 60 hxszxm 2 Opcionális tervet követő 3 00 x 1 60 x 1 80 HxSzxM 3 Én is IhNEN szeret viselni , és vagy összeszerelése a bútor vagy egyéb darab többek között az árak VW Transporter járművezető 12 00 € = Directions benne 15 percig letöltési idő 1 30 € = terhelés kilométerenkénti belüli utazás Hamburg 1 10 € = Lastkilometer kirándulásokra kívül Hamburg opciók 12 00 € = Travel trailer további költségek nélkül valósult 5 = € 00 vagy rakodási és szerelési minden negyed órát én is készpénzben kell fizetni , még pénz a beszerzésekre , mint így nem kelllehet a helyszínen kezelni a vásárlások A díj összege től 3-ig a befektetett pénz összege Ezenkívül munkám idő függ természetesen a határidők , így én nem csak hétköznap , hanemis, mint a hétvégén , vagy után a zárási idő áll rendelkezésre , hogy megértsék a többit, a feltüntetett árak az ÁFA-t és beleértve a szállítási és biztosítására anyagok és szállítási biztosítás montázsok vagyunkOtt rkzeuge gépek és pótlékokra beleértve kedvező szállító mindig , de mi a helyzet a megbízhatóság, a pontosság és a minőség várom , hogy a hívást, vagy az üzenetet, ha nem éri el nekem közvetlenül mögötte Sszereti a számát , így tudok Önnek esetleg eredményez gyors Visszajelzés Kapcsolat ára 12 EUR VB

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése