2013. február 15., péntek

Próbaterem a belvárosban Dortmund NO bunker megosztásának

Próbaterem a belvárosban Dortmund NO bunker megosztására Szia Én keresem a megosztó az én próbaterem , a szoba központjában található Dortmund közelében Borsigplatz NO bunker én dobolok most már elegendő hely , a f?? R két nagy dob, és van elég hely a B z esetekben vagy quot quot felesleges hardvert Azt hiszem, a legvalószínűbb alkalmas egy másik egyén zenészek , vagy egy kis zenekar kis helyet a szomszéd szobában van egy WC- kt mosogató A hét folyamán én csak játszani körülbelül 20 óra 2 3x egy héten van két másik szomszédos szoba , melyek csak szórványosan egyetlen zenész és zenekar a szomszéd szobában körülbelül hetente 1x a nap, akkor angrenzenden szobák szerinti nyilatkozatokat az előző bérlő ezért nem használja az új co- bérlő volna , mert én vagyok nagyon későn hétfő péntek 20 óra ott játszik Azonnal z B kedden már a bérleti díj nagyon ésszerű és saját szükségletek ntalán várok túl nagy megbízhatóság , amely elhagyja a bérleti díj és a cél az ajtó a szobába tekintetében tiszteletben saját eszköz és mi lesz ott is , így nem rumdaddeln a távollétemben a kiegészítésTér nem kerül kukába Azt hiszem, ez megvalósítható , ha szeretne többet megtudni Easy Report ára 35 EUR

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése